Translate

Thursday, June 4, 2020

supplement utk semua

terbaru masa kini mudah dan berkesan

pengenalan sedikit info untuk anda 

supaya lebih berguna untuk diri anda


Hanya DNA manusia sesuai utk manusia. Tapi, LAIN ORG, LAIN DNA. Belum tentu matching 100%. HANYA DNA SENDIRI YG MATCHING DGN DIRI SENDIRI.

★★Maka, pengambilan AFX atau CMX dpt merangsang  sum-sum tulang utk mengeluarkan Stem Sel induk utk tubuh badan sendiri.

★★Stem Sel induk yg bergerak di dlm pembuluh darah berupaya berubah menjadi MANA -MANA 220 JENIS SEL LAIN. Setiap 1 saat, 300 fungsi badan berfungsi tanpa henti dan ianya memerlukan tenaga dan makanan. Maka, ia memerlukan sel utk terus berfungsi dgn baik.

★★Penghasilan stem sel baru dpt menggantikan sel2 yg telah mati.

★★Tetapi, SATU-SATUNYA produk yg mampu merangsang sel baru ialah AFA yg berada dlm AFX atau CMX. Hanya AFX atau CMX SATU-SATUNYA PRODUK YG BERADA DI PASARAN ASIA PASIFIK YG MENGANDUNGI AFA.

★★Kadar penyerapannya sebanyak 95% tidak membebankan kpd tubuh bdn utk memproses sepertimana proses pembakaran yg berlaku selepas kita makan sepinggan nasi.

★★Sebanyak 3-4 juta sel akan terhasil selepas 1jam pengambilan AFX atau CMX  & ianya SESUAI UNTUK SEMUA PERINGKAT UMUR...

šŸ’„Nikmati Kesihatan SemulajadišŸ’„https://youtu.be/DtYQyZ_6c3A


Sebab itu saya syorkan minum AFX atau CMX...

Khas untuk pesakit kencing manis

DIABETIC / KENCING MANIS

Kencing manis berlaku disebabkan banyaknya gula Dalam saluran darah yang  tidak dibakar menjadi tenaga..... 

Apa yang boleh bakar gula jadi tenaga?
Yang boleh bakar gula jadi tenaga adalah insulin...... sebab itu pesakit disarankan cucuk insulin.

Kenapa dahulu masa kecil ok sahaja tiada kencing manis sekarang Ada?
Masa kecil tubuh menghasilkan insulin dengan secukupnya untuk membakar gula menjadi tenaga.

Dari mana badan Kita dapatkan insulin? 
Badan Kita mendapatkan insulin dari organ dipanggil Pankreas. Pankreas menghasilkan insulin untuk membakar gula jadi tenaga.
Apabila sel Pankreas mula berkurang dan Pankreas mula kurang berfungsi dan kurang hasilkan insulin secukupnya akan terjadilah kencing manis .

Dapatkan CMX dan AFX setiap hari bagi membantu badan hasilkan semula sel tubuh badan  merawat mana bahagian bermasalah termasuk organ pankreas untuk hasilkan insulin yang secukupnya pada tubuh badan... Pankreas sihat InshaAllah bebas kencing manis...

InsyaAllah AFA dalam CMX dan AFX boleh membaik pulih seluruh tubuh dari hujung rambut sampai hujung kaki......


❤️ INFO SIHAT BERSAMA MAXXIMA NUTRITION ❤️

No comments:

Post a Comment

Apabila anda menggunakan perkhidmatan kami, itu bermakna anda mengamanahkan maklumat anda kepada kami. Kami faham bahawa ini merupakan tanggungjawab yang besar dan kami bekerja keras untuk melindungi maklumat anda serta meletakkan kawalan di tangan anda.

Dasar Privasi ini bertujuan untuk membantu anda memahami jenis maklumat yang kami kumpulkan dan tujuannya serta cara anda boleh mengemas kini, mengurus, mengeksport dan memadamkan maklumat anda.